سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید هدیه روز مرد + 10 ایده ناب بهترین کادو روز مرد

اگرچه اختصاص دادن یک روز خاص برای قدردانی از زحمات و تلاش‌های پدران و مادران نمی‌تواند امری معقول و منطقی باشد و باید همواره قدردان زحمات این عزیزان بود اما در تقویم رسمی ایران روز پدر که در اصل روز ولادت حضرت علی (ع) است به عنوان روز مرد شناخته می‌شود و همه افراد نیز در این روز سعی می‌کنند که با دادن هدایای مختلف قدردان زحمات آقایان و پدران باشند. در سال‌های اخیر بزرگداشت روز مرد اهمیت و ارزش بیشتری پیدا کرده است و افراد از روزها و هفته‌ها قبل به فکر تهیه هدایای مناسب برای این روز هستند. در ادامه مطلب به بررسی بهترین ایده‌ها برای هدیه روز مرد پرداخته خواهد شد.

فاکتورهای مهم در انتخاب هدیه روز مرد

برای خرید هدیه لازم است که فاکتورها و نکات مختلفی را در نظر گرفت چرا که برخلاف گذشته می‌توان از لوازم مختلفی به عنوان هدیه استفاده کرد. سلیقه و علاقه شخصی افراد، میزان بودجه، سن و سال مخاطب، موقعیت شغلی و اجتماعی مخاطب، داشتن نظم و یکپارچگی مناسب، کیفیت هدیه، نحوه بسته‌بندی هدیه و ... از مهم‌ترین فاکتورهایی هستند که در انتخاب یک هدیه مناسب باید در نظر داشت. با توجه به تمامی مواردی که گفته شد می‌توان گفت هدایای زیر از بهترین هدایای روز مرد به شمار می‌روند:

·         پوشاک

پوشاک همواره به عنوان یکی از مهم‌ترین، رایج‌ترین و کاربردی‌ترین هدایایی شناخته می‌شوند که می‌توان در مناسبت‌های مختلف از آن‌ها استفاده کرد و به مخاطبان هدیه داد. پوشاک می‌تواند انواع مختلفی داشته باشد و مواردی مانند پیراهن، شلوار، کت، کت و شلوار و ... هر کدام می‌توانند یک هدیه مناسب برای روز مرد باشند. پوشاک می‌تواند به عنوان هدیه تبلیغاتی نیز استفاده شود.

·         ساعت

ساعت‌ها همواره از بهترین انتخاب‌ها به عنوان هدیه به شمار می‌روند و می‌توانند در هر مناسبتی استفاده شوند. ساعت‌ها انواع مختلفی همچون ساعت مچی، ساعت جیبی، ساعت رومیزی، ساعت دیواری و ... برخوردار هستند و هر کدام می‌توانند کاربردهای متعددی داشته باشند. ساعت مچی می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای هدیه روز مرد باشد چرا که از ماندگاری بالایی برخوردار است، قابلیت استفاده مستمر و مداوم را دارد، تنوع بالایی داشته و می‌تواند قیمت مناسبی نیز داشته باشد.

·         خودکار و خودنویس

خودکارها و خودنویس‌ها نیز از جمله لوازمی هستند که بسیاری از افراد در طول شبانه‌روز بارها از آن‌ها استفاده می‌کنند و می‌توانند گزینه بسیار خوبی برای هدیه دادن باشند. در حقیقت خودکارها و خودنویس‌ها به عنوان هدایای تبلیغاتی نیز استفاده می‌شوند و می‌توانند به عنوان هدیه سازمانی، هدیه اختصاصی و هدیه مناسبتی استفاده شوند. امروزه برندهای متعددی در سراسر دنیا خودکارها و خودنویس‌های لوکس و لاکچری تولید می‌کنند و می‌توان از آن‌ها به عنوان هدیه روز مرد یا پدر استفاده کرد. خودکار تبلیغاتی و خودنویس از مزایایی همچون قیمت مناسب، ماندگاری بالا، تنوع زیاد، قابلیت سفارشی‌سازی و ... برخوردارند.

·         هدایای تبلیغاتی الکترونیکی

در دنیای امروز لوازم و تجهیزات الکترونیکی استفاده‌های بسیار زیادی برای افراد دارند و این تجهیزات از تنوع بالایی برخوردارند و هر کدام از آن‌ها می‌توانند کاربردها و استفاده‌های متعددی داشته باشند. فلش مموری، هارد اکسترنال، اسپیکر، هندزفری، پاور بانک، ساعت هوشمند و ... از مهم‌ترین تجهیزات الکترونیکی و دیجیتال هستند که می‌توانند به عنوان هدایای روز مرد استفاده شوند.

·         ست‌های چرمی

ست‌های چرمی که می‌توانند شامل مصنوعاتی همچون کیف پول، کیف مدارک، کیف لوازم، کمربند و ... باشند و از رایج‌ترین لوازمی هستند که در مناسبت‌های مختلفی همچون روز مرد به عنوان هدیه استفاده می‌شوند. تقریباً همه آقایان از ست‌های چرمی استفاده می‌کنند بنابراین ست‌های چرمی می‌توانند از کاربردی‌ترین هدایای روز مرد باشند. ست‌های چرمی از ویژگی‌های متعددی همچون قیمت مناسب، تنوع بالا، قابلیت شخصی‌سازی، ماندگاری و دوام بالا و ... برخوردارند.

·         ماشین اصلاح و ست اصلاح

از جمله کاربردی‌ترین تجهیزاتی که تمامی آقایان حداقل هفته‌ای یک بار از آن استفاده می‌کنند ماشین‌های اصلاح هستند به همین دلیل این تجهیزات می‌توانند از کاربردی‌ترین هدایای روز مرد باشند. خوشبختانه امروزه ماشین‌های اصلاح تنوع بالایی از نظر عملکرد، کیفیت، قیمت، ماندگاری و ... دارند و می‌توان با هر بودجه‌ای یک ماشین اصلاح مناسب برای آقایان خرید. در کنار ماشین‌های اصلاح می‌توان از لوازم دیگری همچون خمیر ریش، افترشیو، تیغ ریش تراش مرغوب و کرم ضد جوش بعد از اصلاح به عنوان هدیه روز مرد استفاده کرد.

·         عطر و ادکلن

عطر و ادکلن همواره جایگاه ویژه‌ای در بین افراد مختلف داشته است و می‌تواند به آراستگی، عزت نفس و اعتماد به نفس آن‌ها کمک ویژه‌ای بکند به همین دلیل می‌توانند از بهترین هدایای ممکن باشند. عطر و ادکلن را می‌توان در انواع مناسبت‌های مختلف به عنوان هدیه استفاده کرد.

·         کفش و کیف چرم اداری

کفش چرم همواره اهمیت بالایی برای مردان داشته و محبوبیت و مقبولیت بالایی نزد آن‌ها دارد به همین دلیل می‌تواند یکی از بهترین هدایای ممکن برای مناسبت‌هایی همچون روز مرد و روز پدر باشد. کفش‌های چرم از تنوع بالایی از نظر رنگ، طراحی، کیفیت و ... برخوردارند و می‌تواند با هر بودجه‌ای اقدام به خرید آن‌ها کرد. همچنین کیف‌های اداری چرمی می‌تواند از بهترین هدایای ممکن برای روز مرد باشد. کیف‌های اداری با توجه به نوع شغل آقایان می‌توانند هدیه مناسبی باشند و برای نگهداری اسناد، اطلاعات، لوازم و ... به کار بروند.

·         اکسسوری های مردانه

آقایان نیز همانند بانوان می‌توانند به انواع مختلفی از اکسسوری ها علاقه داشته باشند و در مراسمات و مناسبت‌های مختلف از آن‌ها استفاده کنند. از جمله رایج‌ترین اکسسوری هایی که به عنوان هدیه روز مرد می‌توان استفاده کرد می‌توان به مواردی همچو کراوات، پاپیون، انگشتر، گردنبند، دستبند، عینک آفتابی و ... اشاره کرد.

·         صنایع دستی

بسیاری از صنایع دستی وجود دارند که می‌توانند محبوبیت بالایی در بین افراد مختلف داشته و از کاربردهای مختلفی برخوردار باشند. از جمله رایج‌ترین صنایع دستی که می‌توانند برای مردان یک هدیه خاص و ویژه باشند می‌توان به مواردی همچون تخته نرد چوبی، شطرنج، جعبه پاسور، انواع لوازم خاتم‌کاری شده و ... اشاره کرد. البته صنایع دستی دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند به عنوان هدیه استفاده شوند که مهم‌ترین آن‌ها شامل قاب عکس، تندیس‌ها، جعبه‌ها و ... هستند. ماندگاری بالا، قابلیت چاپ عالی، قیمت مناسب، تنوع بالا و اثربخشی از مهم‌ترین ویژگی‌های این هدایا هستند.

فندک، کتاب، ماگ های حرارتی، لوازم ورزشی، ساک دستی تبلیغاتی، تلفن همراه، تبلت، قهوه جوش، ست‌های مدیریتی، جانماز و سجاده و تسبیح، گیفت کارت‌ها و ... از دیگر هدایایی هستند که می‌توان به عنوان هدیه روز مرد استفاده شوند.