سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین برند خودکارهای تبلیغاتی

خوشبختانه امروزه برندهای داخلی و خارجی متعددی وجود دارند که خودکارهایی با کیفیت بالا، تنوع زیاد و قیمت مناسب تولید می‌کنند. انتخاب برند خودکار تبلیغاتی می‌تواند تحت تأثیر فاکتورهای مختلفی همچون هدف از تبلیغات، نوعی تبلیغات، جایگاه و موقعیت مخاطب و ... قرار بگیرد. از جمله شناخته‌شده‌ترین برندهای خودکار تبلیغاتی می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

خودکار یوروپن (Europen)

برند یوروپن به عنوان یکی از مطرح‌ترین و شناخته‌شده‌ترین برندهای خودکار و روان‌نویس شناخته می‌شود که از محبوبیت بالایی برخوردار است و سابقه طولانی‌مدتی در زمینه تولید انواع لوازم تحریر و نوشت افزاری دارد. خودکارهای این برند بسیار باکیفیت، لوکس و لاکچری بوده و می‌توان از آن‌ها به عنوان هدایای اختصاصی، هدایای سازمانی و هدایای مناسبتی استفاده کرد. در حقیقت شرکت‌ها و بندهایی که می‌خواهند نتیجه بهتری از تبلیغات دریافت کنند و اثربخشی هدایای تبلیغاتی خودشان را بهبود ببخشند از خودکارهای برند یوروپن استفاده می‌کنند. خودکارهای این برند از ویژگی‌هایی همچون تنوع بالا، کیفیت عالی، قیمت مناسب، ماندگاری و دوام عالی و... برخوردارند.

خودکار تبلیغاتی ملودی (Melody)

برند ملودی یکی از محبوب‌ترین، معتبرترین و شناخته‌شده‌ترین برندهای خودکار در سراسر دنیا است و خودکارهای آن می‌تواند به عنوان یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی شناخته شود. این خودکارها از قابلیت حکاکی لیزری برخوردار بوده و می‌توان آن را به راحتی سفارشی و شخصی سازی کرد. خودکارهای ملودی از جمله هدایای لوکس و لاکچری هستند که برای دسته خاصی از مخاطبان مناسب هستند. ماندگاری و دوام بالا، تنوع زیاد، زیبایی و جذابیت، قابلیت سفارشی‌سازی، قیمت مناسب و ... از مهم‌ترین ویژگی‌های این خودکارها هستند.

خودکار تبلیغاتی فوراور (Forever)

فوراور به معنی همیشگی است و خودکارهای این برند نیز از طول عمر بالایی برخوردارند و تا همیشه قابلیت استفاده دارند و نیازی به خرید جوهر و مغزی اضافه ندارند. همان‌طور که از ویژگی‌های این خودکارها مشخص است از قیمت بالایی نیز برخوردارند و می‌توانند به عنوان هدیه تبلیغاتی خاص و برای مخاطبان خاص استفاده شوند. این خودکارها از تکنولوژی نانو برخوردار بوده و نوک آن‌ها با نام Ethergraf شناخته می‌شود. این طراحی و ابتکار توسط شرکت Pininfarina معرفی شده و امروزه جایگاه ویژه‌ای در سراسر دنیا دارد. بدنه این خودکارها توسط اساتید ماهر و متبحر ایتالیایی ساخته می‌شوند و از بالاترین کیفیت ممکن برخوردارند.

خودکار تبلیغاتی کراس (Cross)

برند کراس نیز از جمله معتبرترین و شناخته‌شده‌ترین برندهای خودکار است که از سال 1846 فعالیت خود را شروع کرده و توسط ریچارد کراس احداث شده است. این برند آمریکایی اولین مداد مکانیکی (اتود) را در جهان اختراع کرده است و از سال 1873 به شهرت جهانی رسید. مدادهای مکانیکی کمر پیچ، خودنویس نوک لوله‌ای Stylographic،  قلم‌های نوک نمدی و ... از مهم‌ترین و معروف‌ترین اختراعات این برند هستند. این برند همواره خودکارها و خودنویس‌های خاص و ویژه‌ای تولید و عرضه کرده است و محصولات آن محبوبیت بالایی در بین مدیران و افراد موفق جهان دارند.

خودکار تبلیغاتی شیفر (Sheaffer)

برند شیفر نیز از جمله برندهای معتبر و شناخته شده‌ای است که در سال 1913 توسط والتر شیفر در شهر فورت مادیسون در ایالت آیوا آمریکا احداث شده است. البته شیفر در سال 1907 مکانیسم تلمبه‌ای را برای جوهر رسانی در خودنویس اختراع کرده بود و در نهایت از این تکنولوژی در سال 1913 برای تولید خودنویس‌های خود استفاده کرد. خودکارهای شیفر امروزه در بیش از 100 کشور جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند و از بالاترین قیمت ممکن برخوردار هستند. زیبایی خارق‌العاده در عین سادگی، کیفیت بالا، ماندگاری و دوام عالی، قابلیت سفارشی‌سازی، تنوع در رنگ‌بندی و ... از مهم‌ترین ویژگی‌های خودکارهای شیفر هستند.

خودکار تبلیغاتی پارکر (Parker)

یکی دیگر از بهترین برندهای خودکار برای هدایای تبلیغاتی، برند پارکر است که اولین بار در سال 1888 در شهر جینسویل آمریکا احداث شده است. این برند توسط جورج سافورد پارکر تاسیس شده و به عنوان یکی از معتبرترین برندهای خودکار و لوازم تحریر در سراسر جهان شناخته می‌شود. خودکارهای پارکر از زیبایی، جذابیت، ماندگاری، کیفیت و تنوع بالایی برخوردارند و می‌توانند به عنوان یک هدیه خاص برای مخاطبان ویژه هر کسب و کاری مورد استفاده قرار بگیرند.

خودکار تبلیغاتی پیر کاردین (Pierre Cardin)

برند پیرکاردین نیز از جمله معروف‌ترین برندهای جهان است که در زمینه‌های مختلفی فعالیت دارد. این برند ایتالیایی از محبوبیت بسیار زیادی در میان مردم سراسر جهان برخوردار است. خودکارهای پیر کاردین از نظر زیبایی و جذابیت شهرت بالایی دارند. تنوع رنگی زیاد، کیفیت عالی، ماندگاری و دوام عالی، قابلیت سفارشی‌سازی، اثربخشی بی‌نظیر و ... از مهم‌ترین ویژگی‌های خودکارهای تبلیغاتی پیر کاردین هستند.

خودکار تبلیغاتی رینولدز (reynolds)

 

برند رینولدز از دیگر برندهای شناخته‌ شده نوشت‌افزار در سراسر جهان به حساب می‌آید که محصولات بسیار متنوع و باکیفیتی تولید و عرضه می‌کند. این برند آمریکایی از جمله برندهایی است که محصولات آن از نظر قیمت وضعیت مطلوبی نسبت به سایر برندهای معرفی شده دارند. در حقیقت خودکارهای رینولدز مقرون‌به‌صرفه تر از سایر خودکارهای معرفی شده هستند و می‌توانند به عنوان هدیه تبلیغاتی سازمانی، هدیه تبلیغاتی مناسبتی و هدیه تبلیغاتی اختصاصی استفاده شوند.